December

December kan vara årets mysigaste månad! Advent överallt, i alla fönster och granar överallt! de är så fiiiint!
Önskar faktiskt att ja fick spendera den här månaden i Hoting.. Just idag är ja lite nostalgisk och mamma och pappa sjuk. Tänk va härligt de va när man va liten, och varje dag i december va så spännande.. varje morgon fick man ett litet paket och de va alltid lika spännande att titta på julkalendern! ÅHH, jag vill vara 5 år igen!!!!
Kanske får man tillbaka den där känslan när man har sin egen femåring som springer omkring och är spänd! kommer nog dröjja vääääldigt länge innan jag får reda på det men ändå, nåndag KANSKE ! :)

Idag fyller min finafina farmor år också. GRATTIS TILL HENNE! hon är världensvärldens bästa farmor, och jag sakanr henne!
Men nästan torsdag åker ja hem så då får ja träffa henna och alla andra! MUMSIGT!

Tidigare idag har jag och anna varit ute och fotat lite, det va sjuuuukt kallt och vi hade dåligt tålamod, men nåra blder blev de.. ska bjuda på en eller två nångång när ja får mer tid:)

nu ska ja göra mig redo för en kväll på jobbet! tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback