Påsk

Hemma igen efter en underbar helg i jorm!
I torsdags packade jag och bror in oss i bilen och åkte till jorm som sagt!
Nr vi kom dit så var mamma och pappa redan där och middagen var klar så vi åt en god middag och sedan chillade vi resten av kvällen! :)
På fredagen så var de rätt dåligt väder, solen tittade fram några korta stunder men de var knappt.. Men vi umgicks hela dagen och åt god mat och alldes för mycke godis! :p haha!
På kvällen var det Dans i gäddede och jag var snäll och tog på mig rollen som chaffis till bror och hans kompis.. så vi åkte ner till gäddede på nån förfest dör ja till min stora lycka träffade nina som också var nykter! :) hur fett som helst! De va tokroligt att träffa henne så även fast kvällen inte var så rolig så övervägde hon den+ alla ögongodisar som faktiskt va där! MUMS! ;) Vid 03.00 kom vi hem till jorm och kunde efter att ha fått upp eric till stugan sova! :)
På lördagen stod klockan på tidig ringning och  0900 satt jag och pappa oss påä var sina skotrar och åkte till raja för att va med på rajarycket och för att få träffa släckten!
Vägen dit var lååååång, när vi kom hem på kvällen hade jag kört 25 mil- OVANA EMILINDA SOM INTE ENS SUTTIS PÅ EN SKOTER TIDIGARE I ÅR HADE KÖRT 25 JÄVLA MIL och jag lovade mig själv att ja aldrig mer skulle sätta mig på en för då var ja riktigt less faktiskt!! men de va en trevlig dag ändå! :)
idag har ja dock tokont i ryggen efter att ha suttit och spänt mig hela dagen igår.. känner mig som 95 år, minst!
När vi vaknade i morse så såg vi till vår stora lycka att det var huuuuuuur fint väder som helst, klädde på oss och gick ut diket.. sen har vi suttit ute i solen och chillat hela dagen verkligen helt underbart!
jag älskar att vi har stuga i jorm, de är bästbästbäst!
Funderar faktiskt på att åka upp igen redan nästa helg, om andreas och de ska komma! :D OCH om ja inte bestämmer för att fara till ström på dansgala på lördan! men jag ha rju hela veckan på mig att bestämma mig sååå, ingen panik! :P haha!

Nu är ja iaf hemma i Östersund efter en lång biltur, skönt att vara hemma veerkligen!
Jag ska ta och hoppa in i duschen nu å sen ta en powernap, får se vad som händer ikväll! :)

hoppas alla har haft en lika bra påsk som mej!

hejehejjejehhjejejheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback