Onsdag

ja, ja vet att ja har världens sämsta fantasi när det gäller rubrikerna, men skit samma.. dom är oviktiga! :p
Onsdag idag och jag har hunnit med en hel del redan faktiskt! :)
Hade ställt klockan på nio i morse, steg då upp och slängde i nått i magen, efter att de fått vila ner sig en stund åkte träningskläderna på och jag for ut på en runda idag med, kanske huuuur skönt som helst att jag har börjat löpa igen och detta ska bli en ihållande rutin i min vardag nu, precis som förut! :)
När min lilla runda va gjord satte jag mig på ballkongen en stund ( jag älskar att vi har ballkong huuur mycke som helst! ) sen kilade jag in och duschade.. vid ett for ja in på stan och käkade lunch med andreas och efter det så mötte jag upp malin, monica, jens och britt.. shiiit, även fast de bara blev en liten sväng vi hann ses så gjorde de min dag.. Människor ja verkligen gillar de där. synd att vi inte ses oftare, men jag är glad bara ja får se dem ibalnd! :D 
efter jag sagt hejdå till dem sp åkte ja på rusta och inhandlade en del nödvädigheter, tråkiga saker men som sagt.. nödvändiga:p
Kom nu precis innanför dörren och tänkte chilla en stund för att sedan åka på frösön och spinna en timme! :) 


Hoppas ni har en fin dag i det våriga vädret, snacka om att ja älskare! :) 


hejhejhejhejhejheejh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback