Onsdag

det är så himla härligt med vår, nu känns de att det är vår på rikitgt.. man behäver inte frysa ihjäl när man går ut och jag älskar det! :)
Kom precis hem efter en lunch på Stan med min vän Andreas och nu har ja bytt om och ska kila in igen till Sofia och vi ska ta en långprommis! såå himla härligt!

gårdagenskväll spenderades på Pause med moa och Sofia.. det va oerhört trevligt och timmarna bra flög iväg, de finns så mycket att prata om!
Jag har sagt de förut men jag anser att man aldrig kan säga de fär många gånger.. JAG HAR VERKILIGEN DE FINASTE VÄNNERNA I VÄRLDEN, och jag är så tacksam för att jag har dom. vad skulle jag annars göra?

Dagens problem dårå?
Jag har i över att år nu använt endast rosen seriens grejjer när det gäller ansiktsvård, rengörning, nattkräm, dagkräm osv. Dessa produkter är så otroligt bra och jag vill aldrig byta ut dem.. de enda som är lite jobbigt med dem är ju att de faktiskt är dyra (eller egentligen inte eftersom att de är så dryga och räcker länge, men det blir som en sån stor summa att lägga ut på en gång). Så nu när min dagkräm tog slut för någon dag sedan så tänkte jag att ja skulle vänta tills jag fått lön innan ja går och köper en ny, jag skulle alltså endast behöva vänta i mindre än en vecka. MEEN, jag tycker att min hy har blivit sååå mycke sämre bara på nån dag. shiit, man ser verkligen vad olika produkter gör med ens hy. Nu kan jag inte vänta längre och kommer nog gå och spendera alldes för många 100lappar på krämer hit och dit, SNARAST!
Inbillar jag mig? Är de nån fler som använder rosen serien?

Aja, nu ska ja hoppa i prommenadskorna och bege mig ut!
hejhejheeeej! , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback