tre månader kvar

ja, idag är de faktiskt tre månader tills jag och anna lyfter och lämnar sverige för två veckor.. även fast de bara är två veckor så längtar ja som en gris.. de ska bli så otroligt skönt och braaa. Tänk att ja ska få rå om annis i två veckor.. de ska bli grejjer de! ;)
Annars så sitter ja på jobbet nu och slutar om 40 min, de enda som är ogjort är att torka golvet i köket så ja unnar mig 10 minuter här nu. ;)
jobber hela den här veckan, tills på lörda klcokan fem och då tar ja förmodligen bilen och kilar raka spåret till umeå och annamarica. har inte träffat henne på hela hösten så ja längtar verkligen.. ska även hinna träffa vickis en sväng när ja är upp.. så helgen kommer bli kalasbra.. få se om de blir nå partajj eller om vi tar å myser hemma istäelle.. de får anna styra upp ;) vilket som kommer de bli kanon. om ja nu åker.. men de lutar åt de iaf!! :D

I morgon kommer också bli en bra dag, jobb till halv tre och sen ska ja träffa min mysis,  kingkingking!

livet börjar ordna upp sig trots att ja just nu är riktigt less på allt.

// E , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback