tiden

Tiden bara flyger iväg.. Snart har alla som går skola höstlov.. hallå, skolorna började ju nyss? helt knasigt ju.. och vrför har inte ja lov? de är ännu mer knas,. jag är för vuxen för att ha lov.. och hur knaaaaaas är inte DE ??? Ja vill inte va vuxen, absolut inte.. Men de blir vad man gör det till å ja tänker inte bli vuxen på länge till!!  så de så!!

Jobbet ikväll gick fint, i morgon jobbar ja 7-14.30 sen har ja helg tills tisdag kl. 14 de ska bli skööööönt!

ne, mina vänner. nu ska ja kila! Godnatt!


Jag och eric när han skulle gå ut 9an.. lääänge sen alltså! :p

// E , <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej :D Jag jobbar på Rut m.fl i stan, men eftersom de är så himla nytt, så har jag inte velat skriva om det än. Jag mår bra, hur mår du? Puss puss!

Postat av: tina

sv:<<

det låter suveränt =)

2009-10-22 @ 01:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback