Saknar

idag är en riktig saknar dag.. jag saknar gamla tider, ja vill att allt ska va som för ett halv år sen..
skola och vänner hade man varje dag. (Mitt enda umgänge nu för tiden är gamlingarna på jobbet känns de som)
för ett halv år sen hade ja nån att ringa jämt, nån att hålla om, nån som höll om mej,  nån att dela allt med. jag blir galen på sånna här dagar, jag hatar att sakna, ja HATAR DET!
men de går inte att komma ifrån och nu har ja fått skriva av mej lite..

känner du igen dej,? ge mej råd hur man får bort de, TACK!

träning ikväll iaf.. hoppas de bli bra iaf..


Mina bröder är de bästa! <3


// E , <3


Kommentarer
Postat av: emmis

ring eller hälsa på mig :) :) <3

2009-10-15 @ 15:45:27
Postat av: Malin N

Annars är du alltid välkommen hos mig! ;) <3

2009-10-15 @ 19:16:56
Postat av: moa

svar: inte så mkt faktiskt :P läser Mab på skolan sen söker jag lite jobb, lite skolor sen gör jag lite små jobb åt anton ibland så jag har nåt att göra :) hoppas väl på flytt efter jul eller nåt, skulle va skönt! själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback