Noll insperation

Om ja ska vara ärlig så har ja inte alls nån insperation till att skriva i den här bloggen längre..  Anledningen till det är att det inte händer allt för mycke roligt i mitt liv, och om ja ska va ärlig så kan det inte vara så roligt för andra och läsa om att ja jobbar.. HAHA..
men men , tänkte försöka hålla ut ändå och skriva några rader.. jag har trots allt rätt så många trogna läsare varje dag. och det gör mig glad!!!
Iaf så är det här min lediga dag och jag har redan hunnit med en sväng till ström. Tussan ha vare dålig i natt så vi fick fara till doktorn me na.. men de va lugnt, kraftig mensvärk bara.. phhuu!
Igår kväll for jag och elina till rossön och emma och det var mys, vi låg bara och pratade och tiden flög verkligen iväg.. vi har mycket att prata om! :p Men iaf så är dom brudarna bästbästbäst! <3 pusspådom!

Annars då? nyårs planer håller på att smidas för fulla muggar,  de kommer bli toppen! Vad ska ni alla andra göra på nyår? Lite tidig fråga, men om man vill åka iväg nånstan är de verkligen på tiden att man börjar boka nu (för längesen)  

ha en bra dag! // E , <3


Kommentarer
Postat av: sara almqvist

VI flyttar förmodligen på nyårsdagen, så det blir nog en vääldigt lugn nyår för oss bland alla flyttkartonger.. saknar dig!!

2009-10-20 @ 15:51:17
Postat av: sofia

inga planer än :) föör tidigt. Vet inte ens vad jag ska göra nästa helg . . . . :P

2009-10-20 @ 20:21:13
Postat av: emmis

BÄSTA kvällen på LÄNGE!!

2009-10-20 @ 22:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback