min halv lediga dag

Min halvlediga dag har varit en bra dag.. ja steg upp med tuppen och for på cafét. Där var de lugna puckar så ja hann mysa med en kopp te medan ja tog tillfället i ackt och fortsatte på boken ja börjat läsa. Skadad. En otroligt bra bok, så om du inte vet vad du ska läsa, läs den!
Den är så spännande och jag hoppas att ja hinner läsa ut den ikväll så ja får veta hur det går för Jodie!
Men nog om den.
Halv elva var Carola tillbaka och jag fick fara hem. Och ooj vad jag har hunnit med mycket.. eller mycket och mycket. men en rad nödvöndiga saker iaf. Jag har haft storstädning på mitt rum, rensat alla lådor och så, så nu känner ja mej nästan redo för att flytta, bara att ta sakerna och gå. Hmm, synd bara att ja inte vet vart hur å när ja vill.. Efter Thailandsresan kommer all min tid att gå åt till att komma härifrån iaf, jag tror på östersund. ska faktiskt försöka söka lite jobb i morgon.
Efter ja hade städat idag så hade ja så mycke energi kvar så ja bestämde mig för att gå upp på garaget och kolla i lite av mina gamla grejjer.. så otroligt kul. jag hittade en sån här bok, ni vet en sån där man hade när man var liten också fick alla ens kompisar fylla i den.. Jag har skattat så jag har nästan legat dubbelvikt på golvet här idag.. så himla roligt att läsa alla stavfel och vad alla ville bli när de blev stora, vilken deras stora kärlek var osv..  Verkligen verkligen asroligt! HAHA!

ne, nu ska ja kila en sväng, ha en bra kväll!

// E , <3


Kommentarer
Postat av: mathilda

JAA! ge oss verkligen tillbaka de, iaf för nån dag så vi kan njuta av de och ta vara på tiden lite :D

eller så får vi samla ihop OP-tjejerna och dra på hjalle och låtsas ha lektioner osv ;p

Postat av: moa esserud

hahah, jag hitta också en sån där bok för ett tag sen fyran eller nåt, där alla i klassen skrev. sen hitta jag massa brev också sen alla hade "brevlådor" på skolbänkarna i mellanstadiet. sjukt kul att läsa :P

2009-10-15 @ 20:20:13
URL: http://iamessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback