match och ost och kex

Min dag/kväll/natt ha vare rätt bra..
dagen börjad emed att a släpade mig ur sängen vid halv elva.. elva mötte ja upp mamma och mormor på byn för att luncha. de va mysigt! efter det for ja på affärn och handlade lite.. tänkte att eftersom ja ändå va ledig ida kunde ja laga middag tills de andra slutade jobbet, så så blev det :) och när ja ändå va på gång och hade en massa tid över så bakade ja faktiskt också.. ja hittade ett enkelt recept på internet så ja slängde ihop de och de blev riktigt gott faktiskt.. så om de är nån som är sugen på fika så kom vettja! ;)
Familjen kom hem vid fyra och då var middagen framdukad, de blev enkelt med kött, klyftpotatis och en härlig sallad, och även fast de är så enkelt är de så himla gott och jag blir alrig less på det! de är alltid ett säkert kort!
Efter middagen så åkte vi nästan direkt till ström.. som ja skrev igår å hade ja ju match där å ja å mamma ville hinna gå på dollar också :)
Matchen gick iaf bra å den va rätt okomplicerad, strömsund förlorade dock med 8-4 tror ja de var.. lite trisst.. men men  :p
Efter matchen åkte ja hem, stoppade i mig ost och kex tills ja höll på spricka och kikade på idol, eller bara delen där man ser vilken som åkte ut, för de va de enda ja hann! :) och ja tycker faktiskt de va rätt som åkte ut, om ja ska se till vad jag har tyckt de andra veckorna! :)
Nu ligger a i sängen å ska snart slå igen och sova.. skönt skönt!!

Förresten så är de faktiskt den 24/10 nu och de är ingen vanlig dag för de är världens bästa mathildas födelsedag, SÅ GRATTIS TILL HENNE! <3<3<3
Sorry för bilden, men a sitter vid fel dator så har inte många att välja på.. och förresten är du en sööötis på den! :D



Idag är de också precis ett år sedan vi åkte till thailand.. åh vilken jävla underbar resa de var.. två veckor som ja verkligen aldrig kommer att glömma! dom två veckorna kommer vara inlåsta jäämt!

Nu ska ja sova.. hoppas alla har haften fin dag! Godnatt!!

// E , <3


Kommentarer
Postat av: mathilda

taaaaack :D <3

hah, bilden är inte så farlig ;D de finns värre om jag säger så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback