Helg

Ja, idag jobbade ja sista passet innan lång helg :)  Slutade jobbet 14.30 idag och när ja kom hem så käkade ja lite, efter de åkte jag ut på byn för att fixa några ärenden och vips så va klockan nästan fyra.. halv fem skulle Agnes rogga och jens komma och hämta upp mej fär att vi vidare skulle hämta malin å sen till vilhelmina på träning! träning var grymt jävla kul och jag gillar verkligen att roger vill vara med på isen och träna oss så att ja och agge får vara med riktigt vi också! gryyyyyyymt! jag älskar verkligen den där sporten, och om ja ska va ärlig så hatar ja mej själv för att ja inte satsade mer förut, men men.. så äre!

I helgen ha ja två matcher också (dömning) i morn ska ja till ström å gå på linjen i div 2 , och på lörda ska ja till ramsele och gå på linjen en u16 (tror ja de va). så de är ju inga långa resor iaf och d eär skönt.. för i helgen ska ja slappa.. hade tänkt gå ut i morgon faktiskt, men de blir nog inge av då när ja ska döma.. trisst, ja va himla sugen på kalas faktiskt :P men ja tänker på pengarna och biter ihop:)

Och förresten så har ja de bästa föräldrarna som finns i hela världen! Som jag har tjatat om så åker jag å annis till thailand i januari.. SÅ nu har vi börjat kika på hur vi ska ta oss ner till arlanda på bästa sätt. vår första tanke var att vi skulle åka tåg ner, men när vi kikade på biljetterna så visade det sig vara hur dyrt som helst så den tanken slogs bort direkt.. vi bestämde då att vi skulle bila ner men med närmare eftertanke tycker vi att de skulle bli grymt jobbigt och även de dyrt när vi måste betala parkeringen där nere under två veckor också, iaf så kikade vi på flyg från stan och de gick ett som passade oss perfekt på ner resan, billigt va de också, 467 kronor. Men vi hade ett problem kvar, hemresan då? vårat plan kommer att landa på arlanda 21.10 på en freda kväll och de går inge flyg eller någonting då, att sitta på flygplatsen hela natten efter en lång flygtur kändes inte heller så lockande så vi hade verkligen ett dilemma, men sånna som vi är så säger vi bara att de fixar sej och vi grublade lite men var inte så oroliga, de är ju ändå nästan 3 månader kvar, eller iaf 2!
OCH NU TILL GREJJEN, min älskade mor och far erbjöd sig att åka ner till stockholm och hämta oss när vi kommer med flyget, kunde verkligen aldrig ha blivit bättre.. att bara få sätta sig i en bil efter en lång resa och åka hem direkt känns helt underbart.  Så dagens och hela veckans rosor går till dem! Älskar er!





// E , <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha alltså jag sprang runt med mitt CV över hela stan så nu har väl alla mitt CV snart. Och det var rut m fl som nappade :) så det är ju jättekul! Sök på alla ställen du vill, även om dom inte söker folk! :) Det kommer att gå jättebra för dig. Vem kan motstå din charm? Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback