Fredag, och nästan helg

Ja, nu äre fredag och de känns som det snart är helg för mej.. men inte de..
de här var min lediga helg egentligen men de ringde från dorotea och frågade om ja kunde jobba i morgon och självklart säger ja jaaa, jobb är pengar! ;) Så jag har en dag kvar.. SENfår ja helg.
Min mini helg ska spenderas i Umeå, vilket ja tror ja redan nämt.. men de ska bli härligt att komma ifrån ett tag och framför allt träffa favvisar som man inte har träffat på länge! :D

Jobbar till halv tre idag och sen i eftermidda ska vi på midda hos mormor, hon fyller år i morgon så vi ska gratta henne då. kul kul , slår vad om att hon kommer ha nån god smörgåstårta också.. MUMS ;)
Min mormor är iaf världens bästa och coolaste 82 åring, inge snack om saken!! <3<3
Ännu senare ikväll kilar jag mamma och pappa till ström för att kika på hockey.. får se hur de blir, blandade känslor att åka dit, men de kommer bli en rolig match att se!!

Ne, nu ska ja jobba på och städa det sista så de är gjort!

Trevlig helg på er!

// E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback