Fredaaaaaa

Idag är de fredag, IGEN.. shiit. de går verkligen fort.. som jag alltid tjatar om.. haha
iaf, matchen igår.. helst vill ja inte tänka på den men ja kan ju berätta att vi förlorade med 8-3 (?) tror ja de va, jag har sträckt sönder ljumskjävln så kan knappt gå OCH min käke värker så ja tror ja döör, ingen bra match igår för Fröken Wallin iaf.men de är väl meningen att de ska göra ont att spela hockey.. Och jag lyckades ju iaf peta in ett mål så något positivt lyckades ja väl få till iaf! HAHA!

Jobb idag till 15 och sen bär det av till Stan, igen.. de är ett himla åkande hit å dit.. men de gööör inge..
Skulle egentligen åka buss dit för ja har ju min bil där redan med anna å arvid ville vara så gulliga och vänta med att åka in tills ja slutat, så idag får de dagens stora guldstjärna av mej! :D <3
Blir nog bara chill ikväll med lite idol tittande, kommer bli skönt!  Imorgon blire däremot andra bullar, usch så roligt de ska bli!

Ne, nu ska ja jobba vidare. ha en bra helg!



// E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback