min dag

Eftersom att vissa påminner mig på att ja är så kass på att skriva här så får ja väl lov och spotta nåra ord då.
jag kan ju faktiskt berätta om min otroligt innehållsrika dag :P
Dagen började med att ja åkte till ström å gick skola. klockan ett fick ja nog och åkte hem igen, väl hemma gjorde ja inge vettigt alls.. ja va på verkstan ett tag å sen for ja upp å kikade när andreas va duktig och vallade sina skidor, han ska starta en ny karriär :p eller någe :p efter de for ja ner till farbro doktorn å kollade min fot som ja ha haft ont i å de visade sig att de va nått som va av i den, men inget dom gjorde någe åt så de är bara å vänta tills de går över :) Sen for ja hem å slängde mig i sängen för å kika på lite O.C , sköönt :)   Lite senare ringde storebror till mej å frågade om ja va redo för nu skulle vi ut å åka skidor (tydligen) , å de gjorde vi.. vi åkte 7 km så  jag har vare duktig ikväll ja. Nu sitter ja här svettig å äcklig och ska snart hoppa in i duschen.  Min dag de, intressant, eller hur?  :P


HEj hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback