dagen

idag måste ja säga har varit en rätt lugn och harmonisk dag.. efter ja skrev sist så tog ja på mig ytterkläderna och tog en promenad in till stan, till sjukhuset.. det var underbart väder att gå i idag, märkte dock att ja hade klätt mig lite för varmt, men de gick bra.. när ja kom fram till sjukhuset gick ja dirket upp till onokologen och till mormor, där hittade ja henne på ett rum tillsmmans med Ingrid. satt där ett bra tag tills hon hade fått allt hon skulle få för idag, därefter gick vi ner till kafeterian där mormor ville bjuda på lunch, så vi lunchade ihop alla tre. de va trevligt. därefter gick vi till stan där vi skiljdes.
får se om ja hinner träffa mormor en sväng i morgon igen :) Mormor är en dam ja verkligen ser upp till och älskar! tack för att hon finns! <3
Efter en snabb repa på stan där ja köpte lite småkrafs for ja hem. Ännu lite senare åkte ja å hämtade min lillebror på skolan, och sen har vi hunnit med att lagat mat och ätit.. :p och nu sitter ja bara å fördriver tiden, har inte allt för mycke för mej. ska på spinning halv åtta med mathilda så ja sitter och samlar krafter till det :P hahah!

so long // E , <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej kära kusin!

Visste inte att du hade en blogg förrän du la ut linken på facebook :-) Men nu vet jag..... Det är kul att läsa vad som händer i ditt liv!

Hälsa farmor så mycket när du träffar henne nästa gång. Går det bra för henne med behandligen???

Kram Angelica

2009-01-14 @ 11:43:46
Postat av: Anonym

Hej Emilinda! Blir rörd när jag läser dina rader om mormor/farmor! Hon är verkligen en stålkvinna! Har alltid beundrat henne och kommer alltid att göra det! Kram på dig!

2009-01-15 @ 20:23:45
Postat av: Kusin Marie

Ooops jag glömde ju fylla i att det var jag som lämnade kommentaren ovan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback