Morfar<3

Idag har min älskade morfar lämnat jordlivet för en finare och bättre plats. Kan inte förstå att de är sant ,i torsdags var allt som vanligt, han var min morfar och, ja, allt va som vanligt helt enkelt. nu 3 dagar senare finns han inte bland oss längre och tanken är den hemskaste ja kan tänka mej. usch, allt gick så fort.
Men en sak är säker, Jag är väldigt tacksom för dom här 18 åren ja fick tillsammans med Morfar å han har varit den bästa nånsin, godare människa får man leta efter. Jag kommer sakna dej så oerhört mycket men ja vet att vi ses igen, den dagen de är min tur att gå vidare- ja vet att du kommer vänta på mej! jag älskar dej av hela mitt hjärta och tanken på att aldrig träffa dej igen gör så himla ont. Men SOV GOTT ÄLSKADE MORFAR, du kommer ta himlen med storm! <3<3

//  " Onyttingen från västanes byn! "

Kommentarer
Postat av: sara almqvist

Tänker på er hjärtat!. <3

2008-10-19 @ 18:02:45
Postat av: moa

gud vad tråkigt emelinda! Jag vet hur det känns, men jag är övertygad om att du kommer träffa honom igen!

Postat av: åsa

tråkigt att höra om din morfar emmis, men se till nu att du också är en god människa så du kommer till himlen och träffar han igen :) ha de så bra i thailand också!

2008-10-21 @ 23:07:45
URL: http://asaampersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback