Brukar Ni Stanna Upp?

Jag har så många tankar, jag är så fruktansvärt lycklig just nu.. Kan nog säga att jag är lyckligare än på väldigt väldigt länge! Ofta kommer jag på mig själv att bara sitta och tänka på hur bra jag har det.. Och de är jag glad att jag kan göra. Många gånger stannar vi aldrig upp och inser det, vi bara rusar fram och glömmer bort att vi har massor att vara tacksamma och glada över! Alla borde få känna lycka, alla borde få vara så här lyckliga! Visst, jag vet att jag inte är någon perfekt person som aldrig klagar- för de gör jag.. Alldes för ofta, men när ja stannar upp och funderar så vet jag att jag kan skatta mig lycklig- jävligt lycklig!!
Jag är frisk, jag har en underbar pojkvän och sambo som ja älskar av hela mitt hjärta och jag vet att han älskar mig lika mycke tillbaka, jag har världens bästa familj som ställer upp i alla väder, som stöttar och som alltid finns där, jag har en hel drös med fina vänner runt om mig som jag uppskattar otroligt mycke, än om jag inte hörs med alla lika mycke så är alla guld värda! Sen har jag min nån- nån är en sån som jag kan ringa vilken tid på dygnet som helst, nån som ja ringer när ja är ledsen, glad, förtvivlad eller bara vill prata skit.. Nån som ja alltif har roligt med och nån som ja kan skratta med tills ja inte kan stå, nån jag har tusentals fina minnen med. Min nån- Sandra älskade bästa Sannemo. <3
Jag har framtidsplaner och mitt liv är påväg i en rak linje uppåt.
Fröken lycklig precis nu- de är vad jag är!


Kommentarer
Postat av: sara almqvist

Bästa Underbara DU<3

2011-10-12 @ 22:07:53
Postat av: Sandra

Du är alldeles för söt, blir alldeles tårögd..

Du är min Nån och de vet du! Min Bästa älskade Emilinda Wallin! <3

2011-10-13 @ 08:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback