30 heliga minuter

30 minuter kvar till ja ska kila på jobbet och spendera min lördakväll där, ångestnivån är hög och jag vill vill vill inte.. jag vill inte jobba.. kan ja inte bara få bli miljonär så ja slipper?! va??
usch!

Aja, hade en fin kväll igår med min bästa! Jag och Daniel gick på lilla siam och åt, underbart gott och lite thaikultur gjorde fint i min själ samtidigt som längtan tillbaka till paradiset gör sig ännu en gnutta till påmind, men de gör inget.. mysigt var det.. sen änkte vi att vi sklle se en bio men när de inte gick någon som vi båda ville se kilade vi ner på hemmakväll, hyrde film och köpte godis- åkte hem och mös ner oss i soffan istället.. tvättäkta fredagsmys och jag kunde inte ha haft det bättre! tack favorit för en finfin kväll! <3

ne, de här går inte..
hej!


HAHAHAHAH! jag bjuder!  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback