trettionio

Alla hjärtansdag idag, om de är någon som missat det!!
Deppigt tycker säkert många som liksom jag inte pojk/flickvän.. Även jag har tyckt att de känns lite deppigt men ja kommer på mig själv gång på gång.. varöfr ska ja tycka de? vem tusan har sagt att alla hjärtansdag bara handlar om förhållanden? Jag trivs ju faktiskt att vara själv och jag kan fira alla hjärtansdag ändå.. Jag har ju en hel massa vänner som ja kan ge lite extra kärlek till, och min fina familj med!
  Många tycker säkert också att den här dagen är överskattad, och de är den ju faktiskt- lite grann iaf.. men jag gillar den, de gör ja! :)
Så alla ni som vill ta åt er- HÄR FÅR NI LITE EXTRA KÄRLEK AV MIG! <3<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kärlek till dig!! <3

2011-02-14 @ 12:34:19
Postat av: Johanna

hahah emobilden! PUSS på dej! <3

2011-02-15 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback