fyrtioåtta

Här är en fröken som är glad, nöjd och bara jävligt tillfreds, helst när ja tittar ut, konstaterar att klockan är fem på eftermiddagen och de är ljust.. hur härligt är inte de? Idag har ja gått omkringh med vårkänslor hela dagen.. de spritter i kroppen på mig! weeeiwei!
Har jobbat 7-16 idag, dagarna springer verkligen förbi när man jobbar- och jag som är van att hinna så mycke mer än att jobba.. slut på de tiderna nu.. men som ja nämt tidigare.. de ska bli skönt.. tjänar mer pengar och har inte lika mycke tid att springa på stan och spendera dom heller.. 2-0 där! ;)
På min lunch idag åkte ja på frösön och beställde tid för min tredje tatuering, så nästa fredag blir ja gaddad igen, jag längtar! den kommer bli sviinsnygg! :)

Träningen har blivit lite lidande nu på senaste dagarna.. sen helgen har ja haft så himla ont i halsen.. Och eftesom jag har sååååå jävla lätt att få halsfluss så har ja bestämt mig för att chilla lite nu några dagar, får bli raska promenader istället, så de blir nog bra! :)

Ikväll väntar en tripp till nälden, hänger på herr och fru andersson/sannemo dit för att se nälden och brunflo mötas i alltvåan, de blir spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback