höst

Effektiv tjej.. klockan är inte ens tio och jag har redan varit ute och promenerat i 1,5 timme och även varit in och solat lite, :)
Övervägande gillar ja att vara en morgonmänniska, de är så skönt att hinna med de mesta på morgonen/förmiddagen så kan man sedan med gott samvete slappa på kvällen... dock ska ja jobba just den här kvällen, men de är ett kortpass 16-21.30 så de känns okej!

Igår kväll så åkte ja och mötte upp Daniel i brunflo när han tränat klart och vi åkte då till Ante och Angelica som har blivit stolta föräldrar till lilla nelly, åh vad sööt hon va! mysigt med bebis.. mysigtmysigtmysigt!!! Hade himla trevligt, tack för en finkväll! :)

Torsdag i morgon och sista dagen på min arbetsvecka, har egentligen match på kvällen men eftersom att jag är förkyld som fasen tror ja faktiskt att ja ska prioritera att bli frisk och hoppa över den.. i så fall kommer ja passa på att åka hem till hoting efter jobbet.. hinna träffa nära och kära där i några dagar innan ja åker illbaka till stan med mamma och pappa som ska hit på lördag och kolla på Daniels matchpremiär med mig.. de blir roligt! :)
ska bli skönt att få komma till hoting, längtar som en galning efter mina småtroll.. Hoppas dom är lediga på fredag och kan spendera dagen med mig! ajja, vi får väl se!

men vänner, ha en fin höstdag- de ska jag ha! PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback