hallå, nu händer det

Alltså nu känns de som att mitt liv vänder.. från 0 till 100 på bara några dagar.. några fina beslut, några viktiga samtal och allt känns så jävla bra!
Har avgörande möten både i morgon och på onsdag så efter det kan jag nog berätta mer.. Men mina fina, just nu är livsglädjen på topp och ja känner mig gladare än på länge.. tack gud för dehär!! tror att min deppiga period här minsann har gett mig något bra! :)  Hoppas de håller i sig!

Är lite halvt änka nu några dagar då Daniel är i Sveg och jobbar.. Ikväll har jag umgåtts med bästa bästa bästa Sandra och hon har förbarmat sig över mitt hår, så nu är de ingen äcklig utväxt kvar, känns himla skönt.. Efter jobbet hann ja även med en sväng på stepin så måste väl säga att de har varit en helt okej dag!:) 
Nu ska jag fortsätta att njuta av hollywoodfruarna och sedan min bra bok! Hoppas ni har en fin kväll! 





Förutom allt bra som händer just nu så saknar ja mina fina där hemma... särskillt min fina mormor, min fina farmor och min fina farfar.. och Fasterhjärtat skriker efter småtrollen! Hoppas jag får tillfälle att träffa dem snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback