lämna ipoden hemma!

dagen jobbpss är avklarat, även dagens löprunda!
och vet ni vad? jag tog mitt PB med flera minuter idag! GILLA! det tar sig bara man ger sig fan på det! så är det!
Och nu ska ni få ett hett tips! LÄMNA IPODEN HEMMA när ni löper!
Jag har alltid varit en sån som alltid har musiken på.. när ja lagar mat, när ja städar, när ja slappar, när ja pluggar.. ja, jämt när det går och framför allt när ja tränar! Men igår så glömde ja den hemma och kom på det när ja löpt halva sträckan, min första tanke var "faan hur kunde ja glömma den"???!? men ja löpte på och det gick bra, bättre än vanligt! för utan den i öronen kunde ja höra min egen andning och koncentrera mig på att andas ordentligen vilket ja upptäckte blev otroligt skönt, vilken skillnad!
Även idag lämnade jag den hemma och som sagt, blev ett BP och en rejäl förbättring!
Jag tror att man undermedvetet hamnar i nån slags lunk när man springer om det råkar komma en seg låt på ipoden, och mysmänniska som jag är finns de många lugna låtar i min! :p (annas fel;)
varför har ingen sagt åt mig de här tidigare, hädanefter får min kära vän ligga kvar hemma! ;)
ett litet tips bara, nog om det!

igår kväll fick ja som sagt umgås några timmar med min finafina Skoggis och de få timmarna det blev va iaf mer än inget alls.. och dom är ja tacksamma för! usch vilken bra tjej och jag har tur som har henne som vän. PUSSPÅRE!

ne, de  här går inte.. nu ska ja slänga mig i bilen och åka till ström, hockeyträning väntar och jag längtar!



thailand januari-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback