Tillbaka

Tillbaka i östersund och det som ska vara min vardag.. men ja vet inte riktigt, jag tror det tar ett tag att vänja sig.. Hoting kommer nog va hemma och min vardag ett tag till!:)
Men ja trivs i Östersund å de är skönt att vara tillbaka.. jag håller alla mina tummar för att ja snart ska få ett jobb, ja behöver verkligen det nu.. jag orkar inte sitta hemma längre! :p Men men, nog tjatat om det!
I eftermiddag när ja kom hit så for jag och handlade, for hem, lagade lite mat till brodern, bytte om, kilade på friskis och tränade och sedan efter det var ja bjuden till sofia på middag, vi åt världensgodaste pajj så de tackar jag för.. trevligt trevligt! :)
Tisdag i morgon och då har ja inga planer alls.. får se vad dagen har att erbjuda.. ska iaf städa lägenheten! :)

hejehejhejehejehejhejehe



Kommentarer
Postat av: moa

Det är bara bra med mig!:) Hur är det själv? Bor du hos erik eller har du skaffat egen lägenhet??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback