Fredagsmys

ja, fredag redan. shiit veckorna går fort, även fast ja inte gör nånting alls på dagarna! :p
Känns som de va länge sen ja skrev är num öven fast de inte va allt för länge sen..
I onsdgas kväll så blev det iaf en liten spontan, nykter utgång här i stan med Sandra, martina och emma.. Det var inte allt för mycke drag ute på krogen, men tanken var att vi skulle ha något att göra till hockeyn började! :p  Typ vid ett iaf for vi på raggarn å köpte korv å sen skjutsade ja hem tjejrna..  For sen vidare till Alf där han å micke va för att kolla på hockeyn.. tur att sverige vann och jag hoppas det fortsätter göra de.. och jag hoppas för guds skull att damerna ocksp skärper till sig.. annars kan det bli pinsamt ju..:S
Aja..
Torsdag igår och jag klev upp for på friskis å körde ett pass, mötte senare upp Sofia på stan och vi gick och kikade lite och hittade faktiskt en klänning som ja tänkte ha ikväll! :)
Igår kväll var det den berömda matchen mellan öhc och frölunda, den kunde man ju såklart inte missa å den va rätt rolig att se! Öhc förlorade med 7-0 men det var ju väntat och ja tycker de stod emot himla bra ändå!! :D

Som sagt, freda ida och jag hade anmält mig på ett spinningpass klockan sju i morse.. under tiden mellan ja klev upp och tills ja va framme på friskis så hann ja fråga mig själv måååånga gånger om ja va riktigt klok i huvudet.. Aja, när passet väl var igpng och över var det skönt att ha det gjort! :) For då hem och sov några timmar till.. skönt!!
Nu sk aja snart fixa till mig lite och åka in på stan och fara på fotoaffären och se om dom lyckats få fråm mina bilder.. ÅHHHH VAD JAG HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!
Seeen ska ja bara vänta på att mina hotingsflickor kommer hit för en häärlig utgång ikväll.. kommer bli brabrabra!

Ha en bra helg höörrni!!
hejehejehejehehjjeje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback