en sån där jobbig dag

Sitter på jobbet och har just stökat undan middagen..
Känns faktiskt riktigt bra att vara tillbaka har på ingels nu nåra dagar:) Nu äre bara småfix kvar å sen klockan åtta går ja hem, tiden flyger fram här å de känns grymt att man vet att man tjänar pengar! ;)

till rubriken..
Idag är en sån där jobbig dag när man bara går omkring å känner sig ful å uppsvullen.. jag hatar verkligen sånna dagar.
Jag tror att alla har sånna dagar faktiskt, och visst är dom jobbiga?
De sjuka är att dan efter kan man vakna upp å va på världens bästa humör och inte alls känna sig sådär äcklig å sliten.. hoppas de är en sån da i morn :p hahahaha

Förresten så skrev ja ett mail till fritidsresor för några veckor sedan och klagade på att vår dusch på rummet under hela vår vistelse i thailand va helt världelös och sa att vi ville ha ersättning för de..
idag ringde en upp mig från fritidsresor och jag och anna kommer få tillbaka 2500 kr i presentkort på fritidsresor nu.. de va lite klent tycker ja men de är ju alltid någonting.. såååå, nu måste nästa resa planeras.. vi kan ju inte låta det gå till spillo! ;)

även prarat med min chef idag och jag ska träffa de i lugnvik på måndag, ska bli spännande att få höra det slutgiltiga för sommaren, känns iaf helt underbart att ja har fått klart med jobb och att ja kan bli kvar i östersund känns ännu bättre..
Livet är bra just nu helt enkelt.. förutom mina superproblem med att känna mig så himla fuul idag, men sånt tar jag med en klackis och ser framemot i morgon iställe! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback