Torsdag, Pappi<3

Idag fyller Jordens bästa pappa 51 år! :) grattis till dig. älskar dig!! <3<3





Första dagen på egna ben på jobbet idag och de har gått superbra!! jag trivs hur bra som helst och just nu känns livet rätt så perfekt faktiskt!
Jobb även fredag och lördag! gillagillagilla! <3
15 april idag och de är en speciell dag på fler sätt än att pappa fyller år.. för precis ett år sedan idag var jag och elina på väg till ryssland just nu och den stora finalen på vårt enorma projektarbete! :) känns som igår, men när ja tänker efter så har mycket ändrats sen dess, de mesta till de mycke bättre!:D

idag tänker jag faktiskt hoppa över träning helt och hållet, börjar få ont i halsen och tänker INTE bli sjuk så jag tar en vilodag.. men de behöver man ibland! ;)

ha en bra kväll!
hejehejhejhejhejhehejejehehehhhhejeejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback