Tisdag

hej å hå, redan tisdag.:)
I söndags efter jag skrivit så blev de faktiskt en liten spontan utgång! va absolut inte tänkt att gå ut men så blev de ändå! :)
Trevligt sällskap och många nya människor är alltid roligt! :) Blev en rätt lugn kväll med häng på P2 där det va riktigt mycket folk faktiskt! :D
Igår blev det visst en sovmorgon till klockan två, men ja behövde verkligen sömnen efter att ha varit i Jorm en hel helg där man inte sover alltför bra i en kokhet stuga med alldes för mycke folk i. Så jag tvingade mig själv att inte ha dåligt samvete för det..
Jag slängde iväg ett sms till min vän sofia och bjöd henne på middag så när hon slutade jobba klockan fyra kom hon förbi och vi åt kycklingspätt och ris, himla gott faktiskt! :)
Sedan spenderades kvällen med massa wii spelade och praat! myspys, vid nio åkte damen hem och ja kan erkänna att ja somnade ganska fort efter det! haha!
Idag stod klockan på halv nio, skulle vara hos frissan klockan 10 och sååå himla skönt de är nu när jag är nyfärgad, finns nästan inga ord! :)
När ja var klar med håret så gick jag och mötte upp Sofia igen, vi gick och lunchade och sen kikade vi i lite affärer, jag shoppade en klockan (!) hemskt ovanligt för att vara mej.. eller?!?!? ne, kanske inte! :P Jag är iaf väldigt nöjd med min ursnygga klocka och jag fick den till ett himla bra pris också, !!
Åkte sedan hem till lugnvik, tog en löptur, har suttit ute på ballkongen och njutit av det otroligt vackra vädret och nu tänkte ja hoppa in i duschen!!

Och juusteja.. har ju glömt att säga någonting hemsk viktigt här i bloggen. JAG SKA BÖRJA JOBBA NÄSTA VECKA, INGEN ÄR GLADARE ÄN MIG, så de så!!! :D:D:D:D:D

Även att Sandra lyckades med nått hon gruvat sig för idag, så grattis till min donna! PUSS!


hejhejehjehejheejhjhe!!

Kommentarer
Postat av: timpa

Vart ska du jobba?! :D:D

2010-04-06 @ 18:28:10
Postat av: Emilinda

Timpa: jag ska jobba på hemtjänsten här i lugnvik! :D:D

2010-04-06 @ 19:44:19
Postat av: timpa

Fan va skoj att du börjar få lite jobb :D

2010-04-07 @ 17:38:06
Postat av: Sandra

PUSSSSSS !

2010-04-08 @ 14:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback