tisdag, första dagen

Tisdag idag och jag har jobbat min första dag på hemtjänsten här i lugnvik! det har varit en dag full med huuuur många nya intryck som helst och hur mycke som helst att lära sig.. men så är det alltid när man kommer till ett nytt ställe så jag är säker på att de kommer att gå galant! :) och jag känner redan att jag kommer att trivas! :D
Så det har varit roligt, i morgon fortsätter inskolningen och jag ser framemot det, i morgon kommer jag redan att vara mer varm i kläderna! :)
Annars är livet fett, vissa saker gör att min hjärna bara vill lägga ner men jag har bestämt att ja inte ska lägga som mycket tid utan bara flyta med och ta allt som de kommer, SNYGG IDÈ från mig där!
Tankarna går också till vad som händer i helgen. hade varit peeerfekt att åka till Emma i sälen men eftersom ja är rätt fattig just nu och jag ska ha råd med att köpa biljetter ner till stockholm i maj och hem också så må ja snåla lite.. funderar därför på att åka hem och följa med mamma och pappa till fjälls i helgen, känns skönt men samtidigt känns de drygt! aja, den som lever får se!
Nu ska ja powernapa en snabbis på soffan å senare ikväll kilar ja på friskis och tränar! :)

hejheeeeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback