skärtorsdagen, första april

Skärtorsdag idag och jag sitter i bilen på väg till jorm..
Skulle egentligen knappt tage oss från stan nu då eric skulle ha slutat klckan fyra.. de blev ändrade planer och hans lärare var snälla och släppte iväg han tidigare så vi har faktiskt redan hunnit till Hoting, lastat skotrarna, packat de sista grejjerna så som täckbraller å sånt som ja inte hade i stan! :)
Så nu rullar vi precis iväg från hoting de sista 17 milen mot joorre!
ska faktiskt bli himla skönt att komma upp, bara mysa med familjen i några dagar!!! MUMS!
Även fast ja är smått avis på mina fina som ska ut på galejj i stan ikväll!  Meeeen jag tror ja hinner med de också, när ja kommer hem igen! :)

Tidigare idag har jag varit en himla effektiv dam faktiskt.. hade ställt klockan på halvåtta, klev upp och började tvätta sängkläder.. så nu är de rena sköna sängkläder i sängarna när vi kommer tillbaka OCH hela lägenheten är skrubbad från topp till tå.. sååå skönt!
Måste bara puttsa fönstren när ja kommer tillbaka så är allt peeerfa!!

jaa, även att de är första april, galet skööönt! typ vår ju! :D

men neej, nu ska ja va lite social med min lillebror!
Ha en finfin pååsk! :)

hejhejheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback