Måndag

Ny vecka, och jag jobbar.. :) är just nu hemma på lunch, ska snart tillbaka igen!
Helgen har gått fort!
I fredags jobbade jag 12-16, på kvällen blev de lite soffhäng hos alf och vi kikade på new moon.
for ju hem tidigt såklart eftersom ja skulle upp för att jobba 7 på lördag! Jobbade dock bara till elva så de va skönt! :)
På kvällen kilade jag, Sofia och sandra iväg till vemdalen fär lite kalas..
kvällen kunde ju ha vara bättre om man säger så.. men slutar aldrig att förvånas om hur vissa människor tänker.
MEEEEEN, ingen förlust för mig, så skit samma! :)
Träffade en del roligt folk så i överlag va väl kvällen helt OK ändå!!  vi var hemma vid halv fem och både jag och sandra somnade bums!  Söndan kom och de va sååå himla fint väder, vi gjorde oss i ordning och for in till stan och sen raka vägen ner till badhusparken. ÅHHHHHHHHH vad underbart de var.. så underbart skönt i solen så ja vill bara döö! Livet är bra sånna dagar! mumsmumsmums!

idag jobbar jag som sagt och det gör jag onsdag, lördag och söndag också.. inget livat sista aprilfirande för mig med andra ord!

Jag saknar min mamma och pappa också, men de är ju ryssland just nu så de finns ingen anledning att åka hem när ja är ledig torsdag, fredag.. synd tycker jag eftersom de är enda tillfället på himla länge som ja skulle kunnat åkt hem.. men vi får väl se om ja kan trycka in en hemresa nångång iaf..
de blir nog bra!

nu ska ja kila tillbaka på jobbet!
hejehjeejehejejejheeeeeeej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback