Övertid

ja, jag sitter fortfarande kvar på jobbet jag.. slutar egentligen två men Ingrid är på skolan ida så ja ställer såklart upp och jobbar tills hon har slutat.. så om typ 40 minuter får ja gå hem. Och då är ja faktiskt ledig i två dagar.. Eller iaf nästan, i morgon ska ja jobba en stund på Cafét medan Carola ska bort.. Men de är bara bra, då tar ja mig upp på morgonen och kan få nått gjort..
I morgon tänkte ja ta tag i att ringa till frisören. ja tänker slå på stort och åka till Näsåker till frissan den här gången.. Ja tycker alltid att min fina kusin anna är så fin i håret så ja ska fara till hennes frisör.. Jag funderar även starkt på att göra en hårförlängning och då kommer även den att göras hos henne. men ska fundera en stund till. ja som skulle bli en spara, hur ska detta gå?!?!? :p
Men men, ikväll har ja ingenting inplanerat så ikväll ska ja ha en "ta hand om mej själv kväll". när ja kommer hem ska ja: Göra fotbad och göra fossingarna fina, sola, duscha och allt som hör till- skrubba, göra en låååång hårinpackning och sen tänker ja sitta i myskläder hela kvällen och bara njuta av tillvaron. 

Hoppas ni får en bra kväll.

// E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback