Galen

Här sitter ja.. å kan fasen inte sova, de är de värsta ja vet. och jag brukar ALDRIG ha problem med att sova. jag brukar kunna sova vartsomhelst precis närsom helst. och de är inte ens en överdrift.  Den förmågan har ja ärvt av min käre far och de är en egenskap ja gillar. (för de mesta) Men ikväll tycks det vara som bortblåst. kanske är det fullmåne? ingen aning faktiskt :S:P

Men i alla fall så ska ja nog kila till sängen nu igen och göra ett tappert försök, eller ja kansek ska se på en film? de brukar ju va rena sömnpillret, om ni frågar mej!

// E , <3 


 En bild från förra hösten..

Kommentarer
Postat av: Malin

De där kortet känner jag igen! :) Saknar dig bejb! <3

2009-10-02 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback