vad ska ja hitta på?

Det här med Rubriker till blogginläggen tar verkligen musten ur mig, en töntig sak men ja vet aldrig vad ja ska skriva som rubrik..´men men, nog om detta.
Redan torsdag och tiden flyger verkligen iväg.. shit, de går på tok för fort. men d eär skönt, för ja längtar verkligen till advent och jul och allt som hör till. Så himla mysigt.
Min vecka har varit rätt innehållsrik faktiskt. I måndags så jobbade jag och sedan så träffades jag och några av mina bästa på cafét på kvällen för att sara skulle hålla i en hudvårdskväll till oss. Faktiskt himla intressant och sjukt bra och härligt produkter. Men så här inför julen känner ja att ja har annat att lägga pengar på och för det andra har jag ju redan hittat mitt favoritmärke på allt som har med hudvård att göra och det är ju rosen serien..
men när jag har slut på de kan det nog tänkas att ja blir kund hos min vän sara! :D
De var iaf en mycjet trevlig kväll! :)
På tisdag klev ja upp, tränade, tog en dusch och fixade mig för att sedan ta bilen till stan och sofia.
Vi gick på stan och kikade.. hittade en heldel julklappar också så de känns hur skönt som helst.. har endast fyra kvar att fundera på. Såhär tidigt ute har ja nog aldrig vare förut, men ack så skönt det är!
På tisdag kväll tog vi det bara lugnt, kikad epå tv och myste. verkligen behövligt!!
Onsdag blev även de en dag på stan med massa julklappshandling, Hittade även några julklappar till mig själv måste jag erkänna men ja var dukitg ändå och la band på mig sjkälv tycker jag ;)
Efter några timmar på stan så gick vi och hälsade på Åsa och ida, de va mys och Ida är så himla söt:) Sedan gick vi hem, hämtade bilen och for sedan ner på stan och hämtade sandra som kom med bussen.. resten av kvällen bestod av massa hockeytittande å ja gillare, ja saknar att titta på hockey. Måste ta mig i kragen och se mera!!
Efter hockey åkte ja iaf hem till hoting och idag har ja jobbat till halv tolv. Ikväll väntar en hockey match här i Hoting, kommer kännas knas att spela en bortamatch hemma!! men de blir skoj! ÖNSKA MIG LYCKA TILL!! :p haha!  

Annars så går ja spänt och väntar på besked från Norge, och jag måste erkänna att ja börja bli tveksam, skulle va grymt roligt.. men shiit, ska ja bara lämna allting?!?!?!??!?!?!? aja, den frågan får ja ta tag i när ja vet om ja får jobbet..
Många tankar hit och dit. Men de löser sig!



Längtar till helgen gör ja också.. som en griiiiiiiiiiiiis, kommer bli bäst, bäst me de bästa! :)

// E , <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback