Underbara vänner

Tänk att vissa personer kan få en att må så himla bra, även fast tillvaron är upp och ner och ut och in ibland.
Snart har hela helgen gått och den har gått ruskigt fort..
Ifredags så fick ja faktiskt döma på hemma plan. Doroteas veteraner mötte åseles och de va faktiskt rätt roligt, förutom att de faktiskt inte orkade åka så mycke så de blev mest krosspassningar över banan hela tiden så en som fick åka desto mera var jag.. hahah.. men de behövdes nog. Efter matchen for ja till arvid och där va emmah också, vi kikade på film och tog de bara lugnt. oerhört trevligt va de:D
vid halv ett for ja hem och sov. 
På lördag stod klockan på 11 så ja klev upp och filosoferade en timma innan ja for iväg till sollefteå för ännu en match, denna gång på linjen. tur de kan ja säga för grabbana va galna.. usch vilke dålig match. Fokus på helt fel grejjer å när treperoder hade gått utan att nån dött drog jaen lättnandes suck gick och duschade och for hem!
Hem resan va seeeeg för ja visste vad som väntade mig hemma. fyra stycken vackra flickor!!! haha
Ne, men när ja kom hem åkte ja dirket till elina och där va hon, emma, sofia å sandra.. Mina bästabästabästa! <3<3
Vi kikade på "the holiday" och myste. tog verkligen tillvara på tiden fär de är inte ofta vi ses allihopa samtidigt..
gillare er took mycke brudar!!
När ja skulle hem va det även dax att säga hejdå till emma som åker till sälen på tisdag fär att jobba där i vinter. Kändes grymt tråkigt att säga hejdå. asså va?  vadå hejdå? Meeeen, ja ska åka dit och hälsa på så fort ja bara kan. tyvärr kommer de nog bli efter ja är hemkommen från thailand för mina helkgenr är så gott som fullspäckade enda tills dess.. HELT SJUKT!
men den som väntar på nått gott..
aja, kvällen va iaf bra och ni får mej att må så himla bra!



Sönda ida å jag har inga planer, träning ikväll men agnes är sjuk och ska inte dit så ja får se om ja åker själv eller om ja blir hemma även ikväll..


Hoppas eran helg varit lika bra som min! :)
// E , <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej sötis :) Jag tränar på Gold's gym. Jag tycker att det är jättebra. Vart tränar du? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback