Min dag

Min dag har gått rätt fort.. Jobbade 7.30-11.30 for hem och käkade. Efter det tog ja tag i min bil (eller nästan) och for in på Plastis och spolade av den.. ingen maning att tvätta den när man jobbar efter en grusväg och de är de här jävla slasket.. så ja längtar verkligen tills de har frusit på så ja kan få tvätta bilen.. den ser verkligen förjävlig ut.. Men men, när ja gjort de for ja hem och tränade, trampade på orbitrecen (stavas de så? ) till att avsnitt av Greys å de gick bra.. men de är verkligen inte roligt,  efter några veckors träning på den där nu känner ja att ja måste börja löpa ute igen iställe, nu kanske ja uppskattar de mer när ja har kännt på att stå inne och uggla, dessutom håller man ju på dö när de är helt vindstilla och varmt.
När ja var klar me de körde ja lite styrka och sen har dagen mest bestått av slapp, eller ja tog och slog in alla mina julklappar också, så nu är de gjort. eller har fyra kvar att köpa, och två av de har ja beställt från internet så jag har endast två kvar att klura på. så himla himla skönt! :)

Klcokan sju for ja å mamma på badet och simmade, sjukt härligt faktiskt.. ska försöka ta mig dit varje vecka!
Kom hem och inväntade att grannfejden skulle börja, det var från ström ikväll och ja höll verkligen på dö, så jävla pinsamt.. jag förstår inte att vuxna människor håller på så där.. helt galet, !
himla pinsamt, men rätt kompiskt också. !



Ne, nu ska ja slänga mig i säng och kika på lite greys son sova..
Godnatt // E , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback