Jag lever

man skulle nästan kunna tro att jag har gett upp det här med bloggandet, och de har ja nästan.. ja känner mig inte ha lust alls.. men ja ska försöka hålla ut, kanske bara är i en formsvacka! :p
Sista ja skrev var i fredags.. hmm, va har hänt sen dess??
Joo, åkte ju till stan såklart och hade myskväll med emmis, det var behövligt och hon är bäääst!  På lördan sov vi tills vi vaknade, gjorde oss i ordning och åkte in på stan.. vi strosade omkring och jag hittade en del saker, som vanligt.. jag hatar det! haha.. efter en stund mötte vi upp anna och arre som också hade kommit till stan och sen mötte vi även upp gustav och lars. Vi gick och käkade och sen strosade vi en stund till.. När vi gjort stan klar så tog emma bussen hem och jag anna och arvid åkte till lugnvik för ett börja förbereda oss för kvällen.. Gustav kom och vi käkade och sen rullade det på. Kom några fler själar och jag tror vi hade en helt okej förpärla.. (lite för myckat av det goda kanske). vid elva tog vi bussen in till stan och det slutade med att vi hamnade på o´learys, mycket trevligt! :)
Söndan va ingen bra dag för mig iaf. Vi klev upp rätt tidigt, eller kring elva.. packade ihop och åkte hem till hoting! En bra helg!

Måndag och tisda har bestått av jobb, ikväll ska ja träna med veteranerna och de ska bli grymt kul!

Hoppas vi haft en bra helg !



// E , <3


Kommentarer
Postat av: Malin Blom

Men myyyyyyyys kort! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback