Gladis

Jag är fortfarande en gladis.. att så lite kan göra en så glad. :) himla bra tycker jag!
Iaf ni som har läst min blogg förut vet ju att ja skulle få samtal från oslo igår, och det fick jag! :D
Jag gick och väntade hela dagen, var till och med lite små nervös, ett tag trodde jag nästan att hon hade ångrat sig, men ja höll hoppet uppe och typ vid 20 tiden ringde hon. Och det gick över förväntan. hon var hur gullig och lättsam som helst att prata med.. hon berättade att hon hade gillat mitt mejl jätte mycket och att jag låg mycket bra till :) Men deras nuvarande aupair var lite osäker på hur hennes framtid såg ut, så i nästan vecka kommer ja få veta om ja får jobbet eller inte! :)
Just nu går ja inte opch hoppas eller något utan ja väntar bara, ska bli spännande att se hur det blir..
Men man kan ju faktiskt inte låta bli att tänka på hur det skulle bli om ja fick åka. Det skulle bli fruktansvärt roligt, men samtidigt, shiiiiit va långt de känns att flytta på en gång. Men det är ju bara för ett år och Hoting står ju kvar, är ledig på helgerna också i fall ja får jobbet så nån helg hinner man ju åka hem såklart!!
Nog om detta, ja skriver igen och berättar när ja får veta det slutgiltiga ;)

Idag är det farsdag också så ja får väl ge en liten grattiskramis till min pappa här också, även fast ja inte tror att han läser min blogg.:p <3<3 Min pappa är iaf bäst bäst!

Hockey match har ja spelat idag med och de va en bra match faktiskt. Norsjö fick in tre rätt snabba mål. kändes ganska hopplöst men vi tog igen och tillslut stod det 3-3.. tyvärr slappnade tjejerna (även jag) av för mycke då och norsjö lyckades tillslut vinna med 6-3.. jävla skit tycker jag, men nu några timmar i efterhans så hár min surhet lagt sej.. så som ja skrev tidigare är ja en gldis nu igen! :P tss!

Annars är de rätt så lugnt med jobb i veckan så ja tänkte ta en tripp till östersund på tisdag, ska nog försöka handla de flesta julklapparna då så ja har det bortgjort, ska bli skönt! :)
Även helgen ska spenderas i östersund me mina favoriter Emma och Anna.. vi ska på plaza på lördag på någon gala, mina förväntningar är höga och jag tror de kommer bli en kanonkväll, så redan nu räknar ja ner till heeeeeeelg!! :D

Hoppas ni får en bra vecka alla! :)



// E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback