De unga seriösa

En till dag har gått och en dag minda kvar av skolan, de kommer gå så fort till sommarlovet, som de ska bli så skönt.. i sommar ska ja verkligen njuta av mitt sista sommarlov. (eller är de mitt sista?) 
Har just kommit hem från mitt kära mattesnille till kusin som har hjälpt mej lite med matten, kan behövas eftersom ja har prov i morgon och jag har knappt börjat på kapitlet.. men jaa, vi får väl se hur de går i morn nu då. :P kanske klarar någon liten del i alla fall! :) håll tummarna!  
I alla fall så har de vare strålade fint väder idag.. men ändå inge varmt, i morse när ja vaknade trodde ja att de skulle bli varmt å skönt i da.. men icke.. de blåste hur kallt som helst.. huvva, nej. sånt tycker vi inte om alls..
blä blä blä!

neej, de här går inte.. nu ska ja kila.. heej. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback