Håll ut

På begäran av min älskade pojkvän så skriver ja några rader här.. har ingen förståelse om varfar han vill de när han ändå har full koll på vad ja sysslar med hela tiden.. men men! ;)
Varför de har varit så tyst här nu ett tag är för att jag inte alls har insperation att skriva just nu, bloggen är ful, och jag vet inte vad ja ska bjuda er på.. "vad jag gjort idag inlägg" är så otroligt tråkiga dag ut och dag in.. :p
dock är en förändring pågång här i bloggen och jag hoppas att när ja fått hjälp med att göra den snygg så ska insperation infinna sig.. så om ni håller ut en vecka eller så hoppas ja på en nystart,! :)

kan iaf bjuda på två bilder..

Från i fredags, vi firade sara på 22årsdagen med middag, vin och marité! :)



och sen en på den finaste mamma och pappan i världen! <3


saknar eeeer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback