En Aning Bitter

Jag lever.. är en aning bitter över att ja jobbar hela helgen när daniel har två hemma matcher i helgen och jag har missat båda men men, sånt är livet! :) jag antar att ja kommer hinna se endel hockey i vinter! :) annars så rullar allting på, har haft en trevlig helg trots jobb.. igår hann vi med middag med mamma och pappa och sedan mys och kladdkaka med våra fina vänner sandra och victor! :) Idag efter jobbet ska ja möta upp brudana på olearys och då blir de middag där innan vi kilar vidare till bowlinghallen för en omgång där.. mysigt! :)
Full rulle med andra ord! Tröningen har blivit en aning lidande i helgen men så äre ibland, :p 

bara 2 dagar kvar till stockholm nu också och fröken är spänd, kommer bli såå kul! ett stoooooooort + med denna resa är att ja ska få umgås med min FINASKOGLUND också! i liiiiiike! <3<3<3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback