Vilka fina dagar!

Har haft en hel drös med fina dagar nu på sista tiden.. både innehållet och vädret har varit helt underbart mest hela tiden!
Sen sist har ja hunnit med massa.. som ja skrev så blev de lunch med fina sara på stan, sen iväg "hem" till brunflo för att dona på lite.. vi va kvar där till åtta tiden då vi sedan åkte hem för att laga middag, resteb av kvällen blev lugn i tvsoffan tills vi gick och la oss tidigt för att ställa klockan på 6..
Lördag morgon drog Daniel till klanghallen tidigt för en heldag med lilla DM, halv nio började första matchen och mamma och pappa kom och hämtade mig strax efter åtta.. hela ördagen spenderades i klanghallen med massvis med hockey.. varierande spännande matcher och dagen slutade verkligen inte som vi tänkte.. men Grattis Nälden, antar att ni va värda vinsten!
Förutom att dagen var hela perfekt när man fick se en hel drös med hockey så hade ja världens bästa sällskap under hela dagen i form av världens bästa och vackraste vän Sandra Sannemo, vi är som bäst när vi får vara i ishallen.. kungdag!
När matcherna va slut åkte vi till marieby och svärföräldrarna för middag, mamma och pappa var med också så de blev en riktigt familjemyskväll, med fint sällskap, god mat och några glas vin blev kvällen perfekt trots tunga resultat under dagen! :)
Även på Söndagen ringde klockan  för att väcka mig.. jag klev upp, kilade över till andra sidan sjön och hämtade mamma och sen åkte vi på spakliniken.. eller mamma började direkt med lyxet medan jag stannade på nedervåningen för att köra ett härligt intervallpass första.. efter en timmes slit fick jag också gå upp och relaxa! och sedan spenderades några timmar där med relax och lunch innan mamma och pappa åkte hem och jag åkte till brunflo där grabbarna varitg hela dagen och grejjat..  när vi va lagomt trötta åkte vi hem och käkade middag och sen blev de en tidig kväll.. Usch vilken finfinfinfinfin helg de varit, fler sånna tack! :)

Ne, fy tusan vilket tråkigt inlägg.. själv hatar ja sånna här inlägg men men.. ni väljer själv att läsa så skyll er själva! ;)

3e oktober idag.. sjukt vad tiden flyger iväg.. jag har mindre än 2 månader kvar på mitt jobb och varje gång jag tänker på det fylls min kropp med skräckblandad förtjusning.. Känns skönt att lägga det bakom sig, börja ett nytt kapitel i livet och våga lite.. samtigt som de känns läskigt att lämna allt de trygga.. Men ja är helt säker på att allt kommer bli bättre än bäst, allt brukar lösa sig.. så är det! :)

Idag tog jag mig i kragen också och bokade en tid hos frissan.. nu ska något nytt hända.. funderar vääääldans starkt på att bli mörkhårig nu till hösten och vintern, vad säger ni?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback