Orättvist!

Ibland önskar man att man kunde förstå ödet.. vem är de som bestämer egentligen?
Igår fick en alldes för ung människa lämna jordelivet för att förhoppningsvis komma till en bättre plats.. ja känner honom inte personligen men vet vem det var och när sånt här händer så känner man sig så himla hjälplös..
usch usch usch! sov gott!
Man vet aldrig när de händer en själv eller någon annan i ens närhet, ta hand om varandra- kom ihåg det! <3



Idag har jag gjort något som inte händer allt för ofta.. när ja jobbar kväll så är ja alltid uppe tidigt för att hinna ta vara på tiden, jag försöker alltid hinna med att träna på morgonen eller i alla fall ta en promenad i lugn och ro.. idag bestämde jag mig för att inte ställa någon klocka utan att sova ut.. dock hann ja bli väckt två gånger då alla som känner mig vet att man KAN RINGA mig klockan nio utan att väcka mig, för ja är ALLTID uppe innan.. men de gjorde ingenting för ja kunde somna om båda gångerna.. jag sov till klockan tio och de är lyx för mig.. så skönt.. sen har ja bara pulat på här hemma. ätit god frukost/lunch kollat på efter tio, mysigt!!
- nu väntar ja på att tvättmaskinan ska bli klar så ja får hänga upp de sen ska ja kila iväg på jobbet för att jobba ikväll, försöker intala mig att dagen kommer gå fort! Så de blir nog bra.. i morgon jobbar ja till 12 och sen har ja helg! I helgen hoppas jag att vi får så mycke som möjligt gjort i lägenheten i Brunflo så vi kan få flytta snart! jag längtar efter lite förortsliiv! :D hoho!
 
Dock så längtar ja mycke mycke mycke mer efter jul n u, jag har börjat få julkänslor och julmusiken är ett faktum här hemma nu, (bara när ja är ensam hemma, hahah!) reklam för julkonserter osv har börjat gå på tv och jag älskar det! verkligen! 
När ja va på maxi igår så såg jag att de hade börjat komma in adventsgrejjer och jag blev helt varm i kroppen! BÄSTA TIDEN EVER, och detta år kommer bli bättre än på många år när ja vet att ja kommer att vara ledig, kommer att hinna mysa med familjen/familjerna så mycke ja bara orkar!! ÅHH! <3<3

längtar ni till Jul och advent? :)    

ne, nu ska ja skynda mig! ha en bra dag! PUSS! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback