Ny Vecka Och Nya Möjligheter

Är de så? att när de är ny vecka så är de nya möjligheter? bull shit vaaaaa! bara man vill så kommer de nya möjligheter varje timme, varje minut eller kanske till och med varje sekund! så de så! ;)

Men nog flummat om de, de är hur som helst måndag och första dagen på veckan 41 har snart passerat. kom precis hem från jobbet och väntar nu på prinsen så vi kan åka på stan och kolla på ny soffa och en ny säng till vår nya lägenhet.. tänk att ja ska få kolla på gemensamma möbler med världens finaste kille, lycklig är vad jag är!!

Helgen har gått mig förbi i full fart, trots jobb så har ja haft en riktigt bra helg.. mys med brudarna på fredagen, sovmorgon till 10 (!) på lördagen och sedan jobb 12-21.30 efter de en snabbis på Solo med Daniel, Robin och amanda.. Jobb och hockey igår och tacos till middag.. herre gud, de går att trycka in ganska mycke trots att man jobbar..

Hur har er helg varit?


Förresten så är de en alldelens speciell dag idag.. för Världens i särklass bästa mormor i helahela världen fyller år idag.. 84 barre blir hon! Superkvinnan nr 1 som jag är så väldans stolt över att få se upp till! PUSSPUSSPUSSS mormor!! <3<3<3


Jag och mormor, när ja gick ut nian!  :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback