Härliga Fina Onsdag!

Onsdag och min lediga dag, som vanligt var ja uppe före tuppen för frukost och sedan bar det iväg till gymmet för ännu ett löppass! :) jag älskar att ja är igång, igår körde ja Milen för första gången på flera veckor och ja knäckte den på 54 minuter.. får väl känna mig rätt nöjd med de ändå eftersom jag har legat på latsidan nu en sväng.. så jag ger mig själv en klapp på axeln och får en himla energi till att kämpa vidare! :)
men tillbaka till idag.. idag körde ja betydligt lugnare och löpte 6 km.. kändes lagom sådär tidigt på morgonen! :)
Efter jobbet for ja vidae hem och duschade och fixade och donade, hann en sväng till brunflo och på maxi innan ja åkte hem igen för att möta upp en tjej som kom för att titta på lägenheten! :) roligt, nu är flytten nära!

Precis nu kom ja hem från sara.. vi möttes upp och tog en prommis på en timme, riktigt härligt i de fina vädret, kallt och höstigt men så himla friskt, jag älskar hösten sånna här dagar! :)
  Ikväll bär det iväg till nälden för att riva av en u15 match på linjen, härligt att få känna på lite is igen! :)  Mums!

Två dagar kvar, sen älskade ledig helg!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback