Bästa Dagen På Hela Veckan

Äntligen fredag.. helt klart den bästa dagen på hela veckan.. torts att jag har en jobbhelg framför mig så känns de fint med fredag.. har varit ledig idagoch har fått massor gjort.. klev upp med tuppen, åkte till brunflo och målade lite där.. åkte sedan vidare till stan igen för att göra lite ärenden åt familjen.. efter de mötte jag pp sandra för en lunch och lite strosande på stan.. :)
13.45 hade ja tid på attityd och något nytt skulle de bli.. Blev höstfärgning vilket betyder att ja är betydligt märkare nu och jag älskar de!! :D

Före:


Efter:


Just nu väntar ja på att mina fina brudar ska komma hit.. vi ska mysa med ost och kex, idol och massa tjejsnack!
Daniel är på Match ikväll så ja ska såklart hålla en tumme för honom också! :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback