Änglar och Pippi

Vänner vänner vänner, jag är inte så bra på dehär med att blogga regelbundet- som ni märker.. men ni får de ni får..
Ny vecka igen och tisagen är snart slut, dock har ja de roligaste på hela dagen kvar! :D

I söndags var det den 16 oktober och det är morfars dag, i år skulle han ha fyllt 85 år.. finafinafina morfar- saknar dig varje dag som går.. men ja vet att vi ses igen! de vet jag!
I morgon är de 3 år sedan du försvann från oss, usch.. ja minns dagen som att de skulle ha hänt igår- men ja tror och hoppas att du har det bra där du är nu ! <3 älskar dig!

 


har precis pussat prinsen lycka till, han hann bara hem och stoppa i sig mat så stack han igen.. dom ska iväg till bräcke ikväll och hämta hem tre poäng! Hoppas på en bra match för jag, martina och maja är inte sämre än att vi följer efter i egen bil för att hejja på grabbarna, kommer bli roligt! !:)

Bjuder på en bild på mig själv bara för att visa min fina pippitröjja som ja mer än älskar, ja är dödskär i den!!!!



// E , <3

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Snygg tröja,snygg mössa,snygg tjej:)

2011-10-19 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback