Rik!

Tillbaka redan, känner mig inspirerad just nu.. hoppas de håller i sig!
Promenaden efter jobbet idag blev bättre än ja kunde tänka mig.. fick sällskap av världens finaste vän sandra, vi tog en sväng runt frösöberget och de gick fort som tusan.. de märktes att vi inte setts på en och en haöv vecka för vi båda behövde verkligen surra av sig.. älskade vän!!!! <3
I morgon börjar jag jobba 15 så ja ska faktiskt få lite kvalitetstid med henne då med! kanon!

efter preomenaden åkte ja på maxi och handlade lite, kylskåpet behövde verkligen fyllas på, så nu känner jag mig rik igen.. men ett fullt kylskåp känner man sig rik rik rik! 
så nu har ja lagat lite mat så prinsen har nån mat tills i morgon.. herre gud vilken bra flickvän jag är.. vaa? ;) 
SÅ nu ska ja hoppa in i duschen å sen bara vänta på att Daniel kommer hem från träningen så ja får mysa!!! <3

hur har er dag varit? :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback