Kliver in

November kliver in och levererar första dagen, strålande fint väder och 3 grader varmt.. kan man annat än älska hösten dagar som denna? 
Kan inte annat än säga att ja är kär i den här årstiden, de är så himla mysigt när de är mörkt ute, man får mysa med ljus och snart får man sätta ljusstaken i fönstret (okej, de är en månad kvar, men ändå)  pusspusspuss!

Träningen igår gick bättre än föräntat, tog en mjukstart med 5 km löpning och de gick bra.. dock fungerade inte min plan om att skrämma bort förkylningen utan den hänger fortfarande med.. börjar bli lagom less på den n mn den är ju faktiskt på nergång ( tror jag iallafall ) så de är ju bra.. idag efter jobbet blir det nog bara en promenad och sen tänkte ja nog fara och sola lite, duscha och ta hand om mig själv.. hoppas på att de kanske kan hjälpa till i tillfrisknandet! :) 
Annars så jobbar jag idag.. är hemma på lunch nu och har stoppat två stekta ägg, lite skinka och keso med örtsalt i magen, bättre lunch kan man inte få!!

hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback