Aktiva lördag!

min vänner!!
Jag överlevde gårdagen och lla tre matcherna gick galant!
   Idag klev vi upp med tuppen och åkte till brumflo.. vi började genast sätta igång med att tapetsera sovrummet.. så himla roligt att se resultat på de man gör! :) Vid 11 åkte daniel iväg för en heldag med laget så kvar blev jag och svärföräldrarna, vi fortsatte och hann faktiskt klart.- så nu ni- nu är de inte aööt kvar-- så skönt.. för varje sak som blir klart släpper några kilon från mina axlar.. så snart kan ja känna mig lätt lätt lätt! :)
Här får ni en liten tjuvtitt.. dåliga bilder men de är vad ni får! ;) 

 
sovrummet! :)


hallen!!

kommer bli såååå fint! :D



nu ska ja powernapa lite i soffan sen ska ja göra mig i ordning för en grym kväll med brudarna!
PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback